marca 07, 2017

Yoins wishlist

Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować ciuszki od Yoins, sklepu który niedawno bardzo mnie zaciekawił. To jest moja mała wishlista. Znalazłam na tej stronie wiele ciekawych sukienek, spódniczek, butów, koszul, akcesoriów, ale dodam dziś te, które uznałam za najciekawsze. Taka moja piątka. Myślę, że są naprawdę ciekawe i niezbyt często widziałam podobne w naszych sklepach. Sukienek było tak dużo, że nie potrafiłam się zdecydować, które z nich wstawię do mojej wishlisty haha. Co sądzicie o moim wyborze? 
Hi cuties! Today I would like to present you clothes from Yoins, the store has recently made me very curious. This is my little wishlist. I found on this site a lot of interesting dresses, skirts, shoes, shirts, accessories, but today I will add those that I considered most interesting. That's my five. I think they are really interesting and not very often seen like in our stores. Dresses was so much that I could not decide which of them inserted into my wishlist haha. What do you think of my choice?

Buty mi się spodobały, ponieważ lubię takie botki. W dodatku są czarne, a ten kolor jest ostatnio moim ulubionym. Moim zdaniem są bardzo eleganckie i mają ciekawy obcas.



 LINK  
Uwielbiam urocze plecaczki, a ten całkowicie zdobył moje serce. Może nie zmieści się w nim dużo rzeczy, ale jest kochany.
Ta sukienka jest nieziemska. Idealna na randkę, jakieś eleganckie spotkanie. 
 LINK
A co powiecie o burgundowej sukience z długimi rękawami?
A tutaj zwykły, czarny sweterek. Uwielbiam sweterki, a ten ma bardzo ciekawy krój.
Słyszeliście o tej stronie?

22 komentarze:

  1. Super rzeczy :) Ja też uwielbiam botki :D Niestety, alemam kontuzję i nie mogę chodzić w butach na obcasie eh :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. botki bardzo ładne :) a zwykły czarny sweterek przydaje się zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tej stronki a ma bardzo ciekawy asortyment z tego co pokazałaś

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki i sweterek <3
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy, to nigdy nie słyszałam o tym sklepie ;) Najbardziej podoba mi się czarny sweterek i czarne buty ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. burgundowa sukienka- te jej rękawki prezentują się nieziemsko. Ten sweterek też jest śliczny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a white see through dress

    OdpowiedzUsuń
  10. very pretty shoes! looks like a must for almost any closet!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Botki i pierwsza sukienka są śliczne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wishlista, najbardziej do gustu przypadły mi botki :3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się butki.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne botki ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super mają asortyment !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. ten plecaczek jest ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć o sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe rzeczy :) nie znałam dotychczas tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kojarzę tego sklepu ale z chęcią zerknę na ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger